“Ποιός είναι αυτός” Το νέο μου τραγούδι σε videoclip :)

28 08 2008

Τρίτη 26 Αυγούστου 2008 και η ώρα είναι ήδη 2 μετά τα μεσάνυχτα! Πρέπει να κοιμηθώ οπωσδήποτε, αύριο έχω το γύρισμα για το νέο μου βίντεοκλίπ! Να δω πως θα καταφέρω να κοιμηθώ, το αιώνιο πρόβλημά μου που να με πάρει ο διάολος!

Τετάρτη 27 Αυγούστου 2008 το ξυπνητήρι χτύπησε στις 9 το πρωί! Σηκώθηκα αμέσως χωρίς και πάλι να ξέρω πόσες ώρες έχω κοιμηθεί! Τέλος πάντων, η ουσία είναι ότι αισθάνομαι ξεκούραστος και γεμάτος ενέργεια!

Φύγαμε με την Θωμαϊδα κατά τις 11 για να είμαστε στα Λατομεία του Ασπρόπυργου στις 11:30. Η συνάντηση με τους υπόλοιπους από την σκηνοθετική ομάδα πάντα σε ένα τέτοιο εγχείρημα προκαλεί κάποια μικρή αμηχανία στην αρχή, αλλά αυτή την φορά τα πράγματα είναι πιο εύκολα αφού με τον σκηνοθέτη Δημήτρη Συλβέστρο είχαμε ξανακάνει μαζί το “Χαρισμένα” από το πρώτο μου cd! Ωστόσο, μέχρι να ξεκινήσει το γύρισμα υπήρξαν κάποιες εντάσεις καί από μέρους μου!

Το κλίπ αυτό ήταν πολύ ιδιαίτερο και αρκετά δύσκολο! Αγοράσαμε δύο αυτοκίνητα εποχής για να τα στουκάρουμε μεταξύ τους και στο τέλος να τα αφήσουμε διαλυμένα! Φυσικά για τις μεγάλες συγκρούσεις χρειάστηκαν κασκαντέρ, αν και εγώ ο ίδιος συμμετείχα οδηγώντας σε κάποιες αρκετά επικίνδυνες σκηνές!!!

Το σενάριο, βάσει του τραγουδιού που έχει τίτλο “ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ”, θέλει εμένα να καταδιώκω το τρίτο πρόσωπο που μπήκε ανάμεσα σε εμένα και το κορίτσι μου και στο τέλος να τον σταματάω και να του σπάω το αυτοκίνητο παρουσία του!

Την ώρα που οι κασκαντέρ οδηγούσανε τα αυτοκίνητα και συγκρούονταν ανελέητα μεταξύ τους οι υπόλοιποι είχαμε πάθει σοκ από την ικανότητα των δύο να κάνουνε τόσο επικίνδυνα πράγματα μπροστά μας! Χαρά στο κουράγιο σας παιδιά! Αλλά και ο Συλβέστρος (ο σκηνοθέτης) δεν πάει πίσω σε τρέλλα , ειδικά όταν τον είδαμε δεμένο στην οροφή του ενός αυτοκινήτου με μία τεράστια κάμερα στα χέρια να βιντεοσκοπεί τις συγκρούσεις την ώρα που γινόντουσαν!

Θέλω να ευχαριστήσω όσους συμμετείχανε σε αυτό το κλιπ, το οποίο ήταν από τα πιο διασκεδαστικά που έχω κάνει τα τρία αυτά χρόνια δισκογραφικής ύπαρξης! Να είστε όλοι καλά παιδιά και είμαι σίγουρος ότι το αποτέλεσμα θα μας δικαιώσει όλους!

“ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ”

Ερμηνεία: Στέλιος Μάξιμος

Μουσική: Βασίλης Γαβριηλίδης

Στίχοι: Θάνος Παπανικολάου

Σκηνοθεσία: Δημήτρης Συλβέστρος


Actions

Information

3 responses

28 08 2008
mad

Πότε κυκλοφορεί? Μπορείς να το στείλεις στο group σου στο f/b ή έστω από εδώ (έστω και με κάποιο διακριτικο). ε? ε? ε? φανταστικέ στέλιο?

30 08 2008
ΔΗΜΗΤΡΗΣ(mitsaki)

ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΘΕΕ ΜΟΥ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΘΩΜΑΙΔΑΣ?????????
ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΕΡΑ………….
ΘΩΜΑΙΔΑ ΣΕ ΖΗΛΕΥΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!!!!!!!!!!!!!!1

ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΚΛΙΠ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ,ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΣΤΕΛΙΟΥ!!!!

ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΟ ΝΕΟ CD!!!!!!1

ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΑΞΙΜΟΣ 4EVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!

30 08 2008
ΔΗΜΗΤΡΗΣ(mitsaki)

ΓΙΑ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ……!!!!!!!!!

Leave a Reply

