“Φεύγω για Θεσσαλονίκη…”

6 10 2008

Μία ημέρα πρίν φύγω για Θεσσαλονίκη και αφού έκανα καί τις τελευταίες μου ετοιμασίες (σήκωσα όλο μου το σπίτι παιδιά! Μόνο τα ρούχα χρειάστηκαν 5  βαλίτσες!), σκέφτηκα ότι έπρεπε να γράψω τις σκέψεις μου για το γεγονός αυτό!

Στις 17 Οκτωβρίου, λοιπόν, ξεκινάω τις χειμερινές εμφανίσεις μου στο “MADAM” στην Θεσσαλονίκη, πράγμα για το οποίο είμαι κατενθουσιασμένος! Ανέκαθεν μου άρεσε η Θεσσαλονίκη και ο κόσμος εκεί΄ ίσως έχει να κάνει καί το γεγονός ότι ο μισός είμαι από εκεί λόγω καταγωγής του πατέρα μου!

Ανέβηκα πρίν δύο εβδομάδες να δω το “MADAM” και έχω να πω ότι είναι ένας από τους πιο ωραίους χώρους που έχω δεί ποτέ! Όμορφος, απέριττος χώρος, χωρίς κολώνες στην μέση!!! Η πρώτη εντύπωση, λοιπόν, ήταν κάτι παραπάνω από θετική! Η γνωριμία μου με τους επιχειρηματίες και ολόκληρο το προσωπικό ήρθε και έδεσε με την θετική αυτή αύρα που μου άφησε ο χώρος! Πάντα ήταν ζεστοί άνθρωποι οι Θεσσαλονικείς και εμένα η ευγένεια είναι κάτι που με σκλαβώνει🙂

Σε συνδιασμό με την κυκλοφορία του νέου μου cd οι εμφανίσεις μου στην Θεσσαλονίκη είναι κάτι που το ήθελα πάρα πολύ και το περίμενα με μεγάλη χαρά! Αυτό που είναι σίγουρο είναι ότι θα δώσω τον καλύτερο εαυτό μου εκεί και εγγυώμαι ότι κανένας από εκείνους που θα έρθουν να παρακολουθήσουν το πρόγραμμα δεν θα φύγει απογοητευμένος!

Φιλιά πολλά, λοιπόν, στην Αθήνα για φέτος

και φεύγω για Θεσσαλονίκη…:) 

             


Actions

Information

One response

7 10 2008
giannis

kalh epityxia file moy k kalh diamonh sthn omorfh ayth polh!!!!!to sigoyro einai oti tha zhseis apisteytes stigmes k tha niwseis thn agaph toy kosmou!!!k sigoyra exeis na dwseis pola k sto ekei koino sou!!!oloi aytoi pou se agapame einai giati eisai enas glykos anthrwpos k san kalhtexnis akougese mono mesa apo tis poly kales douleies sou!!!na sai panta kala k na pairnas akoma kalytera!!!!

Leave a Reply

