Μια βραδιά με την Πέγκυ Ζήνα!

19 12 2008

Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου, απόγευμα και θέλω να βγω έξω μετά από αρκετό καιρό! Είχα καιρό να δω τη φίλη μου Τάμτα και την πήρα τηλέφωνο να πάμε για φαγητό και μετά ό,τι προκύψει! Η Τάμτα, όμως, που πάντα έχει κανονίσει να κάνει κάτι για το βράδι της είχε ήδη κανονίσει κι εκείνο το βράδυ να βγεί έξω. imgp0625

imgp0620

Είχε κλείσει, λοιπόν, τραπέζι στο VOX όπου τραγουδάνε η Πέγκυ Ζήνα , ο ΝΙΝΟ και ο Καραφώτης. Μου προτείνει να πάμε μαζί και αμέσως δέχομαι μιας και η Πέγκυ είναι από τις πιο αγαπημένες μου τραγουδίστριες και δυστυχώς μέχρι σήμερα την είχα δεί μόνο μία φορά LIVE παλιότερα στον ΔΙΟΓΕΝΗ!!! Ο Καραφώτης και ο ΝΙΝΟ επίσης μου είναι ιδιαίτερα αγαπημένοι καί καλλιτεχνικά αλλά καί ως δύο άνθρωποι που τους έχω γνωρίσει από κοντά! imgp0627

Στο τραπέζι που ήταν σε ιδιαίτερα καλή θέση ήμασταν εγώ, η Τάμτα, ο Γρηγόρης ο Πετράκος και δύο ακόμα φίλοι. Αργότερα προστέθηκε στην παρέα και η Ειρήνη από το X-FACTOR που την γνωρίζω εδώ και αρκετό καιρό και πρίν ακόμα μπεί στο παιχνίδι!

Η Τάμτα επέμενε να πάμε από την αρχή του προγράμματος για να το δούμε ολόκληρο, κάτι που κάνω κι εγώ πάντα όταν πηγαίνω σε κάποιο μαγαζί! Όλοι είμασταν εκεί από τις 23:30 εκτός φυσικά από την Τάμτα!!!

Το πρόγραμμα ήταν καταπληκτικό με αποκορύφωμα τις ερμηνείες της Πέγκυς και τα φοβερά της τραγούδια! Αργότερα ήρθε στο μαγαζί και ο φίλος μας Νίκος Μακρόπουλος τον οποίο πρώτο ανέβασε η Πέγκυ onstage και έγινε χαμός. Αμέσως μετά η Πέγκυ έδωσε το μικρόφωνο στην Τάμτα και σε μένα και η βραδιά κύλησε σούπερ έχοντας βέβαια όλοι μας πιεί λίγο παραπάνω! imgp0604imgp0617


Actions

Information

Leave a Reply

