Τέλος περιοδείας LONG HOT TOUR 09

13 10 2009

Δεν θυμάμαι πόσο καιρό έχω να γράψω μία καινούρια σελίδα στο DIARY, ωστόσο τώρα που ξανατακτοποιήθηκα στην βάση μου στην Αθήνα, έχω τον χρόνο να μοιράζομαι μαζί σας ο,τιφήποτε αφορά στην καλλιτεχνική μου πορεία.

IMGP0884

Τέλος περιοδείας λοιπόν για το LONG HOT TOUR 2009 με την ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΒΑΝΔΗ, τους GOIN THROUGH, τους ΝΕΒΜΑ και το ΘΗΡΙΟ. Μία περιοδεία που πραγματικά είχε μεγάλη επιτυχία, βέβαια θα μου πείτε υπήρχε περίπτωση να πω το αντίθετο? Θα το έλεγα, αλλά δεν γίνεται γιατί όντως η περιοδεία είχε μεγάλη επιτυχία αν σκεφτεί κανείς ότι πραγματοποιήθηκαν 32 συνολικά συναυλίες! Στις περισσότερες πόλεις παίξαμε σε γήπεδα και η συναυλία διαρκούσε γύρω στις 2.30 με 3 ώρες! Σε κάποιες πόλεις παίξαμε καί σε νυχτερινά κέντρα όπου για να είμαι ειλικρινής είναι οι χώροι που εγώ προτιμώ και μου ταιριάζουν καλύτερα!

Πολλές φορές έπρεπε να μετακινηθούμε από την μία πόλη στην άλλη σε διάστημα λίγων ωρών, πράγμα που πολλές φορές ήταν τρομερά εξαντλητικό με αποκορύφωμα την 15η Αυγούστου που παίξαμε στην Τήνο και την επόμενη ακριβώς ημέρα έπρεπε να είμαστε στην Αίγινα. Φύγαμε από Τήνο λοιπόν, το μεσημέρι της 16ης Αυγούστου με 9 μποφώρ με ένα καταμαράν!!! Όλος ο κόσμος ξέρναγε φρικτά! Κάποιοι από το group μας επίσης! Η Δέσποινα ψυχραιμότατη αν και την είδα λίγο φοβισμένη κάποια στιγμή!🙂

Κάλυμνος2

IMGP0924

 

 

 

 

 

 

Όπου ήταν εφικτό ταξιδεύαμε όλοι μαζί με ένα καταπληκτικό πούλμαν που είχε μέσα τα πάντα! Ο Παναγιώτης ο οδηγός μας, έγινε φίλος μου πολύ! Φυσικά, δεν μπορώ να θυμηθώ πόσες φορές βρεθήκαμε στο ΈΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ για να πετάξουμε, πράγμα που δεν θα συνηθίσω μάλλον ποτέ στη ζωή μου!

Η περιοδεία αυτή πραγματικά θα μου μείνει αξέχαστη, πέρασα πολύ καλά, συναντήσαμε χιλιάδες κόσμο, απέκτησα καινούριους φίλους όπως είναι η Δεσποινάρα, ο Νίκος ο Βουρλιώτης, ο Κώστας(ΘΗΡΙΟ), ο Μιχάλης (GOIN THROUGH), ο Ρίκο και ο Νίκος (ΝΕΒΜΑ) και φυσικά όλους τους μουσικούς και τους τεχνικούς!

Κάλυμνος6

 

Και τώρα πάμε για χειμώνα στο LA NOTTE!!!


Actions

Information

Leave a Reply

