Ο Γιώργος Μαζωνάκης στην “Άνοδο”!!!

22 01 2010

Τελικά τα χαρμόσυνα νέα μέσα στον κυκεώνα της showbiz δεν έχουν σταματήσει!

Καιρό τώρα, γνωρίζω ότι ο Γιώργος Μαζωνάκης πρόκειται να εμφανιστεί και πάλι στην Αθήνα μετά απο απουσία – ουσιαστικά κάποιων μηνών – μετά την επιτυχημένη του συνεργασία με την επίσης αγαπημένη μου Νατάσα Θεοδωρίδου στον “ΒΟΤΑΝΙΚΟ”.

Πρόσφατα, λοιπόν βρέθηκα στις πρόβες του Γιώργου στον πλήρως ανακαινισμένο χώρο του “ΑΝΟΔΟΣ stage” στην Πειραιώς. Στο συγκεκριμένο χώρο έχω εργαστεί κι εγώ ο ίδιος μαζί με τον Πάνο Κιάμο το 2007 και μπορώ να πω ότι έχει αλλάξει ριζικά και πάντα προς το καλύτερο! Minimal αποχρώσεις με glamour πινελιές όπως άλλωστε ταιριάζει απόλυτα στον συγκεκριμένο καλλιτέχνη!

Η μπάντα του Μαζωνάκη αποτελείται απο μουσικούς που γνωρίζω πολύ καλά και έχω συνεργαστεί μαζί τους πολλές φορές! Αυτό που έχω να πω είναι ότι πάντα στα προγράμματα του Μαζωνάκη επικρατεί μία θετική αύρα backstage και αυτό οφείλεται στον ίδιο τον Γιώργο που είναι ο επικεφαλής του project – δεν λένε ότι άμα το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι καλύτερα πέταξέ το???

Άρτιος ήχος, άρτιος φωτισμός και φυσικά οι ερμηνείες του Γιώργου στις ανανεωμένες ενορχηστρώσεις του επιδέξιου μαέστρου του Γιάννη Λιονάκη – ο οποίος έχει γράψει και ενορχηστρώσει καί σε μένα ένα υπέροχο τραγούδι με τον τίτλο “ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΝΑΞΙΑΣ”.

Τέτοιου είδους παραγωγές λείπουν από τη νυχτερινή Αθήνα και ο Γιώργος είναι ένας από τους λιγοστούς καλλιτέχνες που μπορούν να τις υποστηρίξουν και να μας απογειώσει μέσα σε λίγες ώρες!

Τελειώνοντας τις εμφανίσεις μου από το “LA NOTTE” εντός ολίγων ημερών σίγουρα θα είμαι από τους πρώτους που θα επισκεφτούν το συγκεκριμένο πρόγραμμα , οπότε αναζητήστε με κάπου εκεί ανάμεσα σε χιλιάδες κόσμου που θα παρακολουθεί απο τους υπέροχους καναπέδες που έχουν στηθεί ομοιόμορφα στο “ΑΝΟΔΟΣ STAGE”!


Actions

Information

Leave a Reply

