Πάλι έφτασα στα Άκρα μου…

24 11 2011

Φίλοι μου καλοί καλησπέρα σας! Έχω αρκετό διάστημα να επικοινωνήσω μαζί σας μέσω του προσωπικού του steliosmaximos.gr αλλά φαντάζομαι μέσα σε όλο αυτό το χάλι, μπορεί και να νευριάζατε με αυτή μου την κίνηση. Θα μου πείτε, “τώρα είναι καλύτερα δηλαδή τα πράγματα?”. ‘Οχι, δεν είναι, αλλά έχω καλά νέα που θέλω πολύ να τα μοιραστώ μαζί σας !

Τη στιγμή που η οικονομική, πολιτική και κοινωνική ζωή μας έχει πιάσει πάτο, ένα πράγμα συμπεραίνω όσον αφορά στα μουσικά πράγματα! Τα ψέματα τελειώσανε!!! Τα δήθεν και τα φούμαρα στα διάφορα σχήματα και κυρίως η νοοτροπία της αρπαχτής έχουν τελειώσει ανεπιστρεπτί! Πάντα ήμουν από εκείνους που θέλανε να κάνουνε προγράμματα που θα έχουν λόγο ύπαρξης’ κάποιες φορές το κατάφερνα κάποιες άλλες όχι! Προγράμματα στα οποία όλοι όσοι θα συμμετείχαν θα μάτωναν στις πρόβες για να βγεί το καλύτερο αποτέλεσμα – είμαι μεγάλος υποστηρικτής της πρόβας, την επιδιώκω και δεν προσπαθώ να την αποφύγω όπως κάνουν οι περισσότεροι επειδή κυρίως βαριούνται και επειδή έτσι έχουν μάθει !

Τελευταία δείχνω να τα καταφέρνω, αλλά να σας πω την αλήθεια περνάω τα πάνδεινα και δυστυχώς βρίζω και πάρα πολύ κατά την διάρκεια του στησίματος ενός προγράμματος για να πείσω άπαντες ότι χρειαζόμαστε ΠΡΟΒΕΣ, ΧΡΟΝΟ και ΟΡΓΑΝΩΣΗ!!!

Επιστροφή, λοιπόν, στις αγαπημένες μου “ΡΑΓΕΣ” στο Γκάζι που τόσο ωραία πράγματα γίνονται εκεί και όπου πέρυσι πέρασα υπέροχες βραδυές με το βιολί και το πιάνο. Φέτος, γνωρίζοντας καλύτερα τον χώρο και τον κόσμο που μας επισκέπτεται εκεί, φτιάξαμε ακόμα καλύτερα το πρόγραμμα, πάλι με βιολί τον Γιάννη Στρατήγη ο οποίος ομολογουμένως με “φτιάχνει” πολύ όταν παίζει και αυτή τη φορά στα πλήκτρα τον Γιάννη Μιχαήλ, ο οποίος με έχει καταπλήξει με τις ιδέες του στις ενορχηστρώσεις και τις ενώσεις που κάνει στα τραγούδια! Στην παρέα προστέθηκε καί ο Παύλος Φαλούτσος που με το stand up που κάνει χαρίζει γέλιο σε μένα καί στο κοινό!  Στη διάρκεια της βραδυάς έχω βάλει καί άλλες πινελιές παρουσιάζοντας κάποια βίντεο τα οποία έχω επιμεληθεί απόλυτα ο ίδιος – η σκηνοθεσία και το μοντάζ είναι δυο μεγάλες μου αγάπες από όταν ήμουν πολύ πολύ μικρός!!! Η παράσταση στις “ΡΑΓΕΣ” ονομάστηκε “Ο ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΑΞΙΜΟΣ στα ΆΚΡΑ…” γιατί δεν είμαι καί ο πιο ήσυχος άνθρωπος που θα συναντήσει κανείς στην ζωή του! Κάθε Παρασκευή, λοιπόν, εκεί στις “ΡΑΓΕΣ” στο Γκάζι…

Δεν είναι, όμως, μόνο οι “ΡΑΓΕΣ” που με έχουν κάνει χαρούμενο. Οι περισσότεροι από εσάς γνωρίζετε ότι γιαγιά μου είναι η αξεπέραστη στο νησιώτικο τραγούδι, Ειρήνη Κονιτοπούλου Λεγάκη και η αγάπη μου για αυτό το είδος μουσικής πολύ μεγάλη!

Έτσι, αποφασίσαμε μαζί με την φοβερή και αγαπημένη αλλά και γυναίκα του πρώτου μου ξάδελφου Στέλιου Μανωλά, την Μαρία Νομικού να διοργανώσουμε μία βραδυά οι δυό μας στον δικό της χώρο, στο Συντριβάνι (Συντριβάνι Plus για την συγκεκριμένη βραδυά) στην Παλλήνη το Σάββατο 3 Δεκεμβρίου !

Και μέσα σε όλα αυτά, έρχεται καί μία πολύ ωραία πρόταση από την Αμερική, από τον φίλο μου Γιώργο Βαλσάμη, ο οποίος είχε διοργανώσει την μεγάλη περιοδεία που κάναμε μαζί με την Δέσποινα Βανδή το 2009 εκεί. Στις 22 Δεκεμβρίου πετάω, λοιπόν για Μόντρεαλ, Τορόντο και ίσως καί Βοστόνη !

Ελπίζω να μην σας ζάλισα με τα νέα αυτά, αλλά αυτά είναι τα νέα μου !🙂

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα…


Actions

Information

Leave a Reply

